  • Data: 2007-10-08 01:07:30
    Temat: Re: Biegli psychiatrzy (długie)
    Od: "Mariusz" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A niby jakiego leku oczekiwales na bole glowy i bezsennosc?

    Nie mogłyby być to ziółka? Coś na wzmocnienie? Witaminki jako placebo?
    Jakoś drugi lek mógł być normalny i był czymś na obniżenie ciśnienia.

    > Ile ty masz lat, ze uwazasz ze z pomocy psychiatry korzystaja tylko wariaci?

    Wyśpij się albo przeczytaj uważnie. Napisałem coś o tym? Chyba wystarczająco
    jasno napisałem, że nie miałem żadnych problemów. Pewnie z psychiatrami jest tak
    samo jak z trolami - najczęściej nie ma żadnych problemów dopóki oni się nie
    pojawią.

    > Dla twojej informacji na pierwszym miejscu zaburzen psychicznych plasuja sie
    > natrectwa , potem suna nerwice i depresje.

    Och, dziękuję za informacje. Zauważyłaś w moim poście coś o nastręctwach,
    nerwicach lub depresji? Z natręctw to mam jedynie Ciebie. :))

    > Ze zgadne, ze Freuda nie czytales kompletnie nic, prawda?

    Starałaś się lecz niestety nie trafiłaś. W liceum przeczytałem prawie wszystko
    Freuda co było wydane po polsku, jakaś seria w czarnych okładkach. Potem to
    dyskutowaliśmy ze znajomymi, głównie z jedną znajomą. Do dziś nie wiem po co.

    > Moze jak juz
    > wypowiadasz jakas opinie to przynajmniej miej chociaz blade pojecie o
    > temacie na jaki sie wypowiadasz.

    Domyślam się, że jesteś wielką znawczynią. :D

    btw, nudzi ci się po nocy czy tylko tak się czepiasz dla hecy?