    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Biegli psychiatrzy (długie)
    Date: Mon, 8 Oct 2007 02:47:58 +0200

    Użytkownik "Mariusz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:018f.0000009d.47095638@newsgate.onet.pl...

    > bo pracować trzeba a
    > głowa przez to boli, bezsenność łapie...

    > Sprawdziłem i okazało się,
    > że jeden z tych środków był psychoaktywny.

    A niby jakiego leku oczekiwales na bole glowy i bezsennosc? Masci na
    odciski? Z ciekawosci jaki to mocny srodek ci przepisal lekarz pierwszego
    kontaktu, zdradz ten sekret. Kazdy lekarz bazuje na informacjach od
    pacjenta - moja kolezanka, tak sie sklada ze psychiatra wlasnie,
    powiedziala, ze po reklamach deprimu nagle 3/4 jej pacjentow zaczelo
    zglaszac sie do niej twierdzac ze maja depresje:) Liczyli na farmakologiczne
    remedium na zwykle przemeczenie/przeracowanie.

    > a ten kieruje
    > mnie na konsultację psychiatryczną.
    >
    > No nie ma to jak najpierw zrobić wariata by potem leczyć.

    Ile ty masz lat, ze uwazasz ze z pomocy psychiatry korzystaja tylko wariaci?
    Dla twojej informacji na pierwszym miejscu zaburzen psychicznych plasuja sie
    natrectwa , potem suna nerwice i depresje. Choroby w wersji "hard" dopiero
    pozniej. Trzymanie sie stereotypow - korzysta z porady psychiatry znaczy
    jest wariatem powoduje, ze ludzie potem robia krzywde sobie, albo co gorsza
    komus innemu zamiast skorzystac z pomocy lekarza takiego samego jak
    okulista, laryngolog tyle tylko, ze leczacego co innego.

    > Za to Freud u wszystkich widział zboczenia.

    Ze zgadne, ze Freuda nie czytales kompletnie nic, prawda? Moze jak juz
    wypowiadasz jakas opinie to przynajmniej miej chociaz blade pojecie o
    temacie na jaki sie wypowiadasz.

    HaNkA