  • Data: 2013-04-07 00:24:10
    Temat: Re: Bezprawne (?) żądania PLAY
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Zawarłem ongiś umowę z PLAY na czas określony , (co zostało
    > jednoznacznie zapisane w umowie: "czas trwania umowy: -36 miesięcy") na
    > świadczenie usług telekomunikacyjnych. Ponieważ okres ten kończy się
    > obecnie dosłownie za kilka dni zgłosiłem się do salonu tej firmy aby
    > podpisać z nimi nową umowę na innych warunkach lepiej odpowiadającym
    > moim potrzebom, z zachowaniem mojego dotychczasowego numeru, zgodnie z
    > nowelizacją ustawy prawo telekomunikacyjne. Umowa ta miałaby obowiązywać
    > po zakończeniu tego 36 miesięcznego okresu trwania obecnej umowy.
> [...]

    Być może mało w życiu widziałem, ale takiej umowy to jeszcze nigdy.
    Albowiem zawsze w takich umowach jest punkt, ze po tych 36 miesiącach umowa
    automatycznie przedłuża się na czas nieokreślony a nie że po 36 miesiącach
    wygasa.
    Napewno w Twojej umowie nie ma takiego zapisu?

    Przy okazji, dlaczego chcesz podpisać nową umowę a nie przedłużyć starą?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze