  • Data: 2004-05-14 13:54:21
    Temat: Re: Bezprawie wobec osob pod wplywem alkoholu
    Od: "K." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiście, trudno się nie zgodzić
    > Cieszę się, że nie uważasz się za złego człowieka, każdemu może się
    > przytrafić jakiś "wybryczek"

    każdy powinien znać swoja wartość i nawet jeżeli spotkal go jakis "wybryk"
    zostac potraktowany z godnoscią.

    > dlaczego material jaki wnosza do sprawy jest
    > Ten punkt rodzi moje wątpliwości - jesteś pewien , że nie chcesz się
    trochę
    > wybielić? Jako oskarżony masz do tego zresztą prawo.

    Chodzi o to ze material z kamery moze byc wykorzystany w sadzie jako
    dodatek, jednak w praktyce w takich sytuacja wystarcza zeznania funkc.
    Strazy Miejskiej i im sad daje wiare.
    Jezeli zloze skarge na funkcjonariuszy to przegram poniewaz bedac po
    spozyciu alkoholu nikt mi nie uwierzy w moje zeznania. Nawet gdyby sprawa
    doszla do sadu i sad zgodzil sie na odtworzenie nagrania to dawno juz go nie
    bedzie gdyz po 7 dniach kasety sa ponownie nagrywane, a pozostaja tylko albo
    zdjecia albo fragmenty (nie wiem dokladnie) ktore moga byc pozniej
    wykorzystane w sprawie. Sam fakt zatrzymania nie jest bezposrednio zwiazany
    z moim wykroczeniem wiec nikt nie zachowa tej czesci nagrania. Niestety
    osoba prywatna nie ma prawa do przegladania nagran Strazy Miejskiej. Dlatego
    szukam informacji w jaki sposob moge takie materialy otrzymac. Mozna tu
    podac przyklad niedawnej afery zastrzelenia przez pomylke 18-latka. Po paru
    dniach prokuratura odzyskala dyski na ktorych moze znajdowaly sie nagrania z
    tej feralnej akcji policji nagrane przez kamere pewnej firmy znajdujacej sie
    nieopodal zdarzenia. Co mam zrobic zeby tez miec dostep do takich materiałów
    lub zeby nie zostaly skasowane zanim bedzie za pozno??