  • Data: 2004-05-14 14:42:36
    Temat: Re: Bezprawie wobec osob pod wplywem alkoholu
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Troche mnie irytuje to co przydarzylo sie K. Zawsze mialam zaufanie do
    > poliscji i SM, w koncu to oni powinni sie troszczyc o nasze bezpieczenstwo.
    > Ostatnio zauwazam jednak ze sa strasznie w tym nieudolni. Mnie na szczescie

    Ja kiedys wezwalem policje ... wzywalismy ja przez nastepne dwie
    godziny, a i tak przyjechali prawie po trzech. I to niby w srodku
    cywilizacji. Dorzuce kamyczek do koszyczka, jak powiem, ze moja firma
    wyposazala ich w centralny system dowodzenia ... ;))))) i co z tego
    systemu zostalo, skoro nie ma kogo wyslac do zgloszenia ...