  • Date: Thu, 27 Sep 2012 14:40:30 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bezprawie polskie

    W dniu 27.09.2012 14:24, Grzegorz Kurczyk pisze:

    > Ale w jakim sensie zidentyfikować ?

    Czego nie rozumiesz w słowie "zidentyfikować"?

    > Czy ubezpieczyciel biega po ulicy i
    > spisuje numery rejestracyjne samochodów ? Chyba raczej zagląda do
    > jakiejś bazy danych zarejestrowanych pojazdów i tam sprawdza. Równie
    > dobrze może sprawdzić w bazie osoby posiadające PJ.

    Pytanie: z opisu świadka co jest ci łatwiej namierzyć - "bruneta 180cm
    wzrostu", czy "samochód o numerze ABC 12345"?

    [ciach]

    > Gra na większości instrumentów wymaga doskonałej koordynacji prawie
    > wszystkich zmysłów (no może poza węchem i smakiem). Czy perfekcyjna

    Tak, orientacja przestrzenna w grze na fortepianie... LOL
    [ciach]

    > Zawsze można to sprawdzić w Rejestrze Personelu Lotniczego i nie muszę w
    > tym celu mieć przyklejonego na plecach numeru rejestracyjnego ;-)

    Mhm, a jak miałbym to sprawdzić, jakbyś się nie podpisał, hmm?

    O, znowu cię zatkało...

    [ciach]

    > Uuuupsss. Najmocniej przepraszam. Zapomniałem słowa podatek zamknąć w
    > cudzysłów. Sądziłem, że uśmieszek na końcu zdania załatwi sprawę.
    > A tak z drugiej strony, to czy te korporacje nie płacą podatku (już bez
    > cudzysłowu) od tego co im płacimy ?

    Właśnie przebiłeś w teoriach spiskowych specjalistów od rozpylania helu
    nad Smoleńskiem.

    Znowu miałeś zator?

    [ciach]

    > A to jest też nieobiektywna ?