    From: "boukun" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bezprawie polskie
    Date: Wed, 26 Sep 2012 00:07:00 +0200

    Użytkownik "Ula" <a...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:50621c96$1@news.home.net.pl...

    > Gówno prawda.
    >
    > BTW: Byłem ze dwa lata temu w Świdnicy. Także na Rynku.
    > I bardzo mi się podobało. Praca wrzała jak w ulu.
    >
    > Ula

    Jaja se chyba robisz. U mnie na osiedlu Słowiańskim domków jednorodzinnych, jak
    istnieje one ponad 20 lat, tak do dzisiaj nie ma chodników i końcowej warstwy
    asfaltu na ulicach..., krawężniki zrypane już całkowicie... I nic nie wskazuje
    na to, że za tego życia będę przyzwoicie mieszkał... A trzeba powiedzieć, że
    mieszka na nim były wieloletni prezydent Świdnicy i były poseł z SLD Adam
    Markiewicz...

    Jedyne co zrobiono, to po 60 latach wieżę ratuszową odbudowano
    http://www.youtube.com/watch?v=8WPwKZWx97E, żeby Niemcy mieli do czego wrócić,
    no i plac pod katedrą zalali granitem i betonem, żeby pod pomnik JPII było
    przygotowane... Zresztą, kler tylko zagarnia w Świdnicy majątki
    http://www.youtube.com/watch?v=ZxrfXv9GZhM
    http://www.youtube.com/watch?v=I62lgIML5DA
    http://www.youtube.com/watch?v=6dvfJbjHM0c
    http://www.youtube.com/watch?v=7Ej3yGV3O7s