    From: "boukun" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bezprawie polskie
    Date: Tue, 25 Sep 2012 13:05:05 +0200

    Użytkownik "Mark" <t...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    news:i14swdv7uk78$.dlg@smok.wot...

    > Nie ma czegoś takiego jak wyrejestrowany samochod stojacy na ceglach, chyba
    > ze wyrejestrowywales z 15 lat temu. Samochod jest albo "zdolny" (z naciskiem
    > na cudzyslow) do jazdy, a wiec potencjalnie moze znalezc sie w ruchi i masz
    > placic OC, albo niezdolny, i masz go zezlomowac.
    > Nie da sie wyrejestrowac i postawic na cegly
    > A kolege masz durnego, albo slepego, nie wiedzacego co podpisuje.
    > OC nie podpisuje sie na rok, placi sie na rok a jesli nie wypowiesz -
    > automatycznie przedluza sie.

    Taki bandytyzm tylko w Polsce. W Niemczech na przykład możesz wyrejestrować
    samochód i nie płacisz od tego momentu ani podatku (tam jest drobny roczny
    podatek rejestracyjny), ani ubezpieczenia...

    Jak to jest, że ponoć przegląd techniczny też jest obowiązkowy i ponoć ma się
    obowiązek go płacić nieprzerwanie, ale jak ktoś go nie zrobi po wygaśnięciu
    ostatniej ważności, to nikt nie zmusza właściciela do zapłaty zaległych opłat?
    Płaci się dopiero od dnia ponownego przeglądu.

    Kolegi samochód właśnie nie ma ważnego przeglądu technicznego, stoi on na
    cegłach u niego w ogrodzie, jako pomnik. Co więcej, dowód rejestracyjny mu swego
    czasu ze względu na jakąś usterkę zabrano w odległej miejscowości i jest do
    odebrania w miejscowym urzędzie komunikacji...

    W klauzuli kolegi stoi ( przynajmniej w wezwaniach do zapłaty tak było), że
    jeśli nie opłaci za kolejny rok, to mu umowę wypowiedzą... i wypowiedzieli, ale
    zapłacić za kolejny kazali i oddali sprawę w ręce mafii od ściągania tzw.
    długów...

    Co znaczy, masz go zezłomować?

    Co za kurestwo..., co za tępactwo w tej Polsce...

    Ja miałem wyrejestrowany samochód 5 lat w Polsce, wyrejestrowałem swój nowy
    samochód z niemieckich rejestracji po przesiedleniu do Polski. Zarejestrowałem
    go w Polsce po pięciu latach, bo było mnie wtedy stać go utrzymać i dopiero od
    tej pory musiałem mieć ubezpieczenie. Dlaczego nie można w Polsce wyrejestrować
    czasowo samochodu, jak się nim nie jeździ i nie płacić tym samym OC?

    boukun