  • Data: 2008-12-11 21:12:39
    Temat: Re: Bezpodstawne przeszukanie i zarekwirowanie sprzetu
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10-12-2008 o 21:06:49 gargamel <s...@d...pl> napisał(a):

    > dyski = szybkość, wygoda, nieskie koszta i zawodność!!!
    > płyty i taśmy = trwałość, niezawodnosć, powolność i wysokie koszta

    Wytłumacz mi jedno - dlaczego muszę co kilkanaście miesięcy przegrywać
    płyty(obojętnie czy esperanza czy hp czy inne) żeby utrzymać zapisane na
    nich dane,
    a moje w tej chwili 6 dysków, (najstarszy ma już z 8 lat), nawet po bad
    blocku jeszcze
    nie złapały (albo i złapały a dysk łubudubu w zapasowy rejon to przerzucił
    - w każdym
    razie dostępna powierzchnia się nie zmienia)?
    Chętnie się doedukuję zwłaszcza że mam teraz spore repo subversion
    więc i sporo do backupowania.

    Pozdrawiam,
    Tomek