  • Data: 2008-12-10 15:57:03
    Temat: Re: Bezpodstawne przeszukanie i zarekwirowanie sprzetu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 10 Dec 2008, szerszen wrote:

    > Użytkownik "marcin" <m...@g...com> napisał

    > nadal nie rozumiesz sensu przekazu

    No tak, napisałeś że ofiara powinna chodzić w tym kasku cały czas,
    również przy przechodzeniu na pasach - bo właśnie tam ten kask
    się przydaje (i to prawda :>, bardziej niż prowadzącym jednoślady)
    albo przy przechodzeniu przez park (bo dresy). Same zalety takiego
    kasku.
    Przy okazji oberwanie pałą byłoby mniej bolesne.

    LEGENDA
    przejście == pożar (lub zalanie)
    dresy == kradzież
    kask == backup

    Pozostałe zdarzenia, podmioty i przedmioty, w tym "dobrze pojęty
    własny interes" bez zmian ;)

    pzdr, Gotfryd