  • Data: 2008-12-04 23:33:22
    Temat: Re: Bezpodstawne przeszukanie i zarekwirowanie sprzetu
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik piiłsóócki! napisał:
    [..]
    > Jest jeszcze jedna możliwosć, a mianowicie użytkownik sam stworzył sieć
    > wifi i ktoś z "ulicy" się podłaczył, np. sąsiad.

    Przeceniasz solidność operatorów.
    Ostatnio byłem na rozprawie - jako publiczność - gdzie operator
    twierdził, że w jednym czasie trwały dwa połączenia telefoniczne.
    Gdy sędzia przytomnie zauważył, że czasy się jednak nie zgadzają,
    to operator stwierdził, że to dlatego, że - uwaga! - "serwery nie są
    czasowo zsynchronizowane". Ale połączenie było w tym samym czasie.
    Dlaczego? Bo tak i już :)
    Uśmiałem się setnie choć pewnie stronom procesu nie było do śmiechu.
    Tylko co jakby sędzia był mniej przytomny?

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net