  • Data: 2008-12-05 06:56:49
    Temat: Re: Bezpodstawne przeszukanie i zarekwirowanie sprzetu
    Od: AnnS <anns@[wytnijto]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek pisze:
    > Użytkownik piiłsóócki! napisał:
    > [..]
    >
    > Przeceniasz solidność operatorów.
    > Ostatnio byłem na rozprawie - jako publiczność - gdzie operator
    > twierdził, że w jednym czasie trwały dwa połączenia telefoniczne.
    > Gdy sędzia przytomnie zauważył, że czasy się jednak nie zgadzają,
    > to operator stwierdził, że to dlatego, że - uwaga! - "serwery nie są
    > czasowo zsynchronizowane". Ale połączenie było w tym samym czasie.
    > Dlaczego? Bo tak i już :)
    > Uśmiałem się setnie choć pewnie stronom procesu nie było do śmiechu.
> [...]

    Jeśli chodzi o naszą tepsę, to akurat wiem jakie rzeczy się u nich
    dzieją i wiem, że nawet mają problem, żeby się pozbierać z takimi
    prostymi rzeczami jak zamówienia na usługę - akurat miałam sposobność
    zapoznać się z tym systemem - porażka normalnie. I wcale mnie nie dziwi,
    że popełniają takie błędy.
    Policja twierdziła, że z mojego adresu IP było wysyłane przez 3
    tygodnie. Utrzymać ten sam adres IP w Neostradzie to już nie lada
    wyczyn. Może po prostu w tym okresie ten IP został mi przydzielony na
    jeden dzień? A tepsa dała listę wszystkich osób, które się łączyły w tym
    okresie, bo pewnie dokładnych informacji kiedy, o której godzinie nie
    mieli od policji przekazanych? A jakby nawet mieli, to wątpię żeby im
    się chciało dopasowywać co do minuty, w końcu na pewno otrzymali listę
    IP-ków (z 3 tygodni). W tym samym czasie zostało podobno zabezpieczonych
    ponad 100 komputerów - wymyślili sobie akcję Simone, żeby wszystkich z
    listy sprawdzić. Ale to wszystko hipotezy, prawdy nikt nigdy się nie dowie.