eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBezpieczenstwo w firmie via firma ERP, dostep nieautoryzowany do serwera › Re: Bezpieczenstwo w firmie via firma ERP, dostep nieautoryzowany do serwera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bezpieczenstwo w firmie via firma ERP, dostep nieautoryzowany do serwera
    Date: Mon, 24 Sep 2007 16:31:55 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 23
    Message-ID: <ehc7oebzyar6.1rs5fdcv69ocs$.dlg@40tude.net>
    References: <fd8d2r$kbq$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: giant.systemhaus.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1190644260 22235 212.125.40.21 (24 Sep 2007 14:31:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 24 Sep 2007 14:31:00 +0000 (UTC)
    X-User: henrykg
    X-Antivirus: avast! (VPS 000776-0, 2007-09-24), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:487701
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 24 Sep 2007 15:04:12 +0200, Kris napisał(a):

    > jak to wlasciwie jest, czy zgadzacie sie na dostep nieautoryzowany
    > do serwera (i innych komputerow) firmie ktore wdraza a pozniej serwisuje
    > wasz system klasy ERP lub cos podobnego?
    > jakie sa wasze realcje i jak to sie odbywa, czy firma dzwoni proszac
    > o dostep czy maja wolne wejscje 24h na dobe?
    > pytanie tylko po co? skoro syetm jest juz wdrozony a jak cos sie stanie
    > to dostep mozna umozliwic, znam firmy ktore oczekuja
    > dostepu nieautoryzowanego non-stop, nie dosc ze ze wzgledow
    > bezpieczenstwa jest to niekozystne to jakosc pachnie mi to bardziej
    > "robta co chceta u mnie na podworku:"

    Taki dostęp jest potrzebny bo jak się wykryje jakiegoś dużego bug'a
    to trzeba go poprawić klientowi zanim się zorientuje i przestraszy.
    Poza tym nowym pracownikom zamiast tłumaczyć jak coś powinno wyglądać
    na bazie (testówki są zazwyczaj w tragicznym stanie) to mu się po prostu
    mówi "zajrzyj na bazę klienta X i zobacz jak tam to działa".

    A tak w ogóle to chyba Ci się grupy pomyliły.

    Pozdrawiam,
    Henry

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1