eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBezpieczenstwo w firmie via firma ERP, dostep nieautoryzowany do serwera › Re: Bezpieczenstwo w firmie via firma ERP, dostep nieautoryzowany do serwera
  • Data: 2007-09-25 07:36:18
    Temat: Re: Bezpieczenstwo w firmie via firma ERP, dostep nieautoryzowany do serwera
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 24 Sep 2007 21:10:04 +0200, KrzysiekPP napisał(a):

    > Piszesz jakbys w Signity pracował :)

    Nie - w innej - i "niestety" koledzy muszą co tydzień prosić
    o wpuszczenie do sieci klienta żeby móc cokolwiek zobaczyć,
    a przed zmianą czegokolwiek muszą poskrobać trochę opisu
    i dostać zgodę (o instalacji najpierw na testówce i przekazaniu
    klientowi do testów nawet nie wspominam). Akurat klient u którego
    jestem ma bzika na punkcie bezpieczeństwa (dzięki niemu zainstalowałem
    sobie Operę bo wyciął całkowicie IE na firewallach ;-) ).
    Kiedyś przyjechał do klienta mój szef z nastawieniem
    "nie mówmy klientowi - może nie zauważy" - klient go wyrzucił
    niedługo później i wysłał szefostwu mojej firmy informację
    że "tego pana sobie nie życzą ani u siebie ani w ogóle w tym
    projekcie".

    Pozdrawiam,
    Henry