eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBezpieczenstwo w firmie via firma ERP, dostep nieautoryzowany do serwera › Re: Bezpieczenstwo w firmie via firma ERP, dostep nieautoryzowany do serwera
  • Data: 2007-09-25 09:06:05
    Temat: Re: Bezpieczenstwo w firmie via firma ERP, dostep nieautoryzowany do serwera
    Od: "Kris" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:1p1yskd2f6v2t.2nkb37y76dh5.dlg@40tude.net...
    > Nie - w innej - i "niestety" koledzy muszą co tydzień prosić
    > o wpuszczenie do sieci klienta żeby móc cokolwiek zobaczyć,

    NO DOBRA CO CHCA ZOBACZYC?
    system jestm postawiony, administrator nad nim czuwa

    > a przed zmianą czegokolwiek muszą poskrobać trochę opisu
    > i dostać zgodę (o instalacji najpierw na testówce i przekazaniu
    > klientowi do testów nawet nie wspominam). Akurat klient u którego
    > jestem ma bzika na punkcie bezpieczeństwa (dzięki niemu zainstalowałem
    > sobie Operę bo wyciął całkowicie IE na firewallach ;-) ).

    no i dobrze:) kazda firma ma swoja polityke bezpieczenstwa
    coraz czesciej mnie dziwi to ze firmy stawiajace systemy
    tak lecewarzaco podchodza do ochorny systemu
    i lacza sie poprzez zwyczajne polaczenia nieszyfrowane
    programikiem VNC przepuszczajac wszytsko jak leci przez firewale
    bo tak musi byc

    hehe dobre