eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBezczelność reklamacyjna › Re: Bezczelność reklamacyjna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpintern
    et.pl!news.bnet.pl!not-for-mail
    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bezczelność reklamacyjna
    Date: Mon, 21 Jun 2004 01:15:57 +0200
    Organization: Organizacja Przeciwko Zdrowym Zmysłom
    Lines: 30
    Message-ID: <2...@i...unzufidek.pierwszy>
    References: <8...@i...unzufidek.pierwszy>
    <n...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: s3.zabrze.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: serwus.bnet.pl 1087773359 22777 213.227.67.131 (20 Jun 2004 23:15:59 GMT)
    X-Complaints-To: u...@b...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 20 Jun 2004 23:15:59 +0000 (UTC)
    User-Agent: KNode/0.7.6
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:222385
    [ ukryj nagłówki ]

    W odpowiedzi na pismo z dnia pią 18. czerwca 2004 21:01 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Marcin Debowski:

    > In article <8...@i...unzufidek.pierwszy>, Tristan Alder
    > wrote:
    >> kupiłem sobie serek z jakiejś badziewiastej mleczarni zabrskiej.
    >> Otwieram,
    >> a tam pleśń. Więc poszedłem do sklepu nazad i reklamuję. Otrzymałem
    >> odpowiedź, że oni to zabiorą do mleczarni i następnego dnia mam się
    >> zgłosić po rozpatrzenie reklamacji. Dobra, idę następnego dnia.
    >> ,,Mleczarnia nie uznała reklamacji, stwierdzili, że to niczyja wina i że
    >> każdemu się może zdarzyć, mogę panu z własnej kasy oddać połowę ceny''.
    >> Kuna, lać te 70gr,
    >
    > Jak Ci się nadal chce to mógłbyś zapytać Sanepid/IH czy również uważają
    > "..że to niczyja wina i że każdemu się może zdarzyć"

    Sęk w tym, że nie mam dowodu rzeczowego, bo pani zabrała serek do mleczarni
    w ramach reklamacji. Sądziłem, że ją uzna, bo debil nie uznałby
    spleśniałego serka po 1,40zł[1]. A i też nie spisywałem protokołu oddania
    serka do reklamacji :)

    [1] jak widać albo zabrska mleczarna jest debilna, albo pani w sklepie
    chciała zaoszczędzić 70gr

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1