  • Data: 2016-05-12 16:03:51
    Temat: Re: Bełkot prawny cd
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 12 maja 2016 15:08:33 UTC+2 użytkownik m napisał:

    > No bo też tam nic o niedopłacie nie ma.
    >
    > Zrozum, że urząd nie miał Ci do zakomunikowania tego że masz niedopłatę,
    > urząd miał Ci do zakomunikowania że w twojej sprawie przekłada papiery z
    > jednej szuflady do drugiej.
    "A mogli przy....lic"

    I taki sposób komunikacji jest dla mnie niezrozumiałym bełkotem prawnym.
    Bo zapisali prawie cala kartkę A4 mądrymi zdaniami ale nie napisali o co chodzi.
    Bron dalej z Liwiuszem do spółki takie sposoby komunikacji

    > To tak jak awizo z poczty - nie jest tam napisane co do ciebie jest,
    > jest tylko informacja że coś jest.
    Pisza konkretnie ze jest przesyłka albo przekaz. Nie zostawiają avizo żeby mnie
    wezwać na pocztę i np zakomunikować mi np ze mój samochód zaparkowany pod ich brama
    blokowa wyjazd, albo ze zalegam 5zl w Banku Pocztowym.