eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBędzie czas tuż po wyborach, żeby poinformować państwa o decyzjach... › Re: Będzie czas tuż po wyborach, żeby poinformować państwa o decyzjach...
  • Data: 2024-04-08 18:25:08
    Temat: Re: Będzie czas tuż po wyborach, żeby poinformować państwa o decyzjach...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.04.2024 o 11:45, Olin pisze:

    > Mam trzewiki, jak teraz mawiają, trekkingowe z gore, które nie nasiąkają i
    > ani trochę się nie świecą.

    Chciałem to wytknąć Robertowi że obecnie nie używa się już "trzewików
    desantowca", ale po zastanowieniu się ci z poboru pewnie takie właśnie
    dostaną. Jak udowadniał Robert, stalowe hełmy są tak samo dobre jak
    kewlary to pewnie i glany z opinaczami są równie dobre jak pedalskie
    goretexy:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!