eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBędzie czas tuż po wyborach, żeby poinformować państwa o decyzjach... › Re: Będzie czas tuż po wyborach, żeby poinformować państwa o decyzjach...
  • Data: 2024-04-08 22:45:53
    Temat: Re: Będzie czas tuż po wyborach, żeby poinformować państwa o decyzjach...
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.04.2024 o 21:51, Zbynek Ltd. pisze:
    > Tylko że wygląda na to, że wiele z tych latadeł, to drony
    > rozpoznawczo-nękające. Celowo nie użyłem słowa "uderzeniowe", zamiast
    > "nękające". Bo widać wiele filmików, jak są zrzucane wręcz granaty
    > zaczepne na pojedynczych okupantów. Gdzie nie widać innych Orków w
    > promieniu 20m. Koszt mały, a rezultat duży. Szczególnie psychologiczny.

    Rzecz w tym, że my widzimy filmiki, które chcą nam Ukraińcy pokazać.
    Prawda jest taka, że nigdy nie uczestniczyłem w konflikcie, w którym
    tyle DRONów latało. Moja kariera "bojowa" skończyła się w zasadzie na
    Bałkanach, a potem jeszcze byłem miesiąc w Iraku, ale bez kontaktu z
    przeciwnikiem. Resztę znam z opowiadań kolegów, a tu już może być błąd
    przekazu i tzw. "opowieści partyzanckie".

    To, że nie widać innych żołnierzy niekoniecznie musi być wynikiem tego,
    że ich nie ma. Mogą się dobrze ukrywać.
    --
    (~) Robert Tomasik