eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBędzie czas tuż po wyborach, żeby poinformować państwa o decyzjach... › Re: Będzie czas tuż po wyborach, żeby poinformować państwa o decyzjach...
  • Data: 2024-04-21 21:59:51
    Temat: Re: Będzie czas tuż po wyborach, żeby poinformować państwa o decyzjach...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Trzewiki desantowca (te z opinaczami z dwoma paskami) wywaliłem przy
    > sprzątaniu garażu tak z rok, dwa lata temu. Miałem na półce. Dwa lata
    > temu (https://tiny.pl/d9k7q) jeszcze w nich defilowała kompania
    > reprezentacyjna.

    Trzeba przyznać że rzeczywiście błyszczą się jak psu jajca. Dobre
    wyszkolenie widać. Kacapy jakby tak dobrze wyszkolonych żołnierzy mieli
    naprzeciw siebie w bachmucie to by stamtąd spierdalali gdzie pieprz rośnie.

    > Teraz mam inne, bo w tym czasem chodzę i po prostu
    > tamte się zużyły.

    Ze cztery pary zajeździłem. Tak szczerze mówiąc jakbym to dostał na
    wojne to nie miałbym wątpliwości że armia ocenia moje życie na froncie w
    godzinach a nie dniach i nie warto mi nawet dobrych butów dawać:(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!