    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Baza danych pacjentów w POZ
    Date: Sat, 05 Jul 2014 09:58:02 +0200

    Dnia 2014-07-05 08:56, Użytkownik Śmieć napisał:

    > Nie podejrzewa tylko wie. Wyraźnie napisałem że są na laptopie.
    > Wiem że nie ma żadnego serwera z WiFi ani instalacji kablowej.

    Napiszesz skąd wiesz że dane są na laptopie i skąd że nie ma tam
    serwera i połączenia przez WiFi ? Bo to że nie ma połączenia po
    kablu faktycznie można zobaczyć.

    > Brednie.
    > Nie ma bazy na serwerze bo nie ma serwera. Baza jest na laptopie na 100%.
    > Laptop jest codziennie zabierany do domu. Skopiowanie bazy na pendrive
    > to minuta, dwie. Może to zrobić każdy domownik, dobry znajomy czy ktoś
    > kto skorzysta z okazji. Może to zrobić też pani doktor, firmy
    > farmaceutyczne zapłacą za nią dużo.

    Firmy farmaceutyczne nie zapłacą. Zapłacą chętnie inne firmy
    ale za poważną bazę a nie bazę pacjentów jednego lekarza.

    > Skopiowaną bazę gdy jest zabezpieczona to dobry informatyk na pewno
    > odbezpieczy, to tylko kwestia czasu.

    Skoro to baza danego lekarza to właściciel nie musi jej odbezpieczać.

    Napiszesz wreszcie skąd wiedza że niema tam serwera z bazą danych ?