    From: KRZYZAK <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Date: Thu, 2 Jul 2009 02:49:49 -0700 (PDT)
    <4...@n...home.net.pl> <h2ducp$a7j$2@inews.gazeta.pl>
    <h2evje$q60$1@news.task.gda.pl> <4a4b02eb$1@news.home.net.pl>
    <h2f4dt$5mj$1@news.task.gda.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <h2fadl$h36$1@news.task.gda.pl> <4a4b2efb$1@news.home.net.pl>
    <h2fb5e$ido$1@news.task.gda.pl> <4a4b31c3$1@news.home.net.pl>
    <h2fga6$ung$1@news.task.gda.pl> <4a4b4501$1@news.home.net.pl>
    <h2fh1u$jv$1@news.task.gda.pl> <4a4b4909$1@news.home.net.pl>
    <h2fk73$7pv$1@news.task.gda.pl> <4a4b55a9$1@news.home.net.pl>
    <3...@o...googlegroups.com>
    <h2frph$5or$1@news.onet.pl>
    <f...@b...googlegroups.com>
    <h2g1gt$ldi$1@news.onet.pl>

    On 1 Lip, 18:05, spp <s...@o...pl> wrote:

    > Gdzie na bilecie jednorazowym MPK masz określoną trasę przejazdu?
    > Do czasu skasowania bilet jest co najwyżej ofertą, którą przyjmujesz
    > kasując go w autobusie/tramwaju. :)

    Dobre, niezle kombinujecie. Bilet byl juz srodkiem platniczym, teraz
    jest oferta.
    Jakie istotne cechy oferty spelnia kawalek tekturki?
    A skoro reprezentuje oferte, to dlaczego klient ma sie martwic, ze
    stawki sie zmienily?
    I moze byscie sie zdecydowali, czy oferte sie przyjmuje zajmujac
    miejsce w autobusie, czy tez kasujac bilet...

    I co z moim prawem do odstapienia od umowy? Kiedy moge odstapic?

    Prawda jest taka, ze system z biletami komunikacji miejskiej to
    przerzucenie na klienta czesci roboty, ktora powinien wykonac
    przewoznik.
    I jeszcze karanie za to, ze tej roboty nie wykonal. To w koncu, krwa,
    kto wykonuje usluge? Moze jeszcze mam autobus posprzatac, za to ze
    place za przejazd?