    From: Xian Mi Mao <x...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Date: Wed, 1 Jul 2009 10:40:35 -0700 (PDT)
    <h271gv$rm8$1@news.task.gda.pl> <h275hb$5jb$1@inews.gazeta.pl>
    <h28d26$973$1@news.task.gda.pl> <h28f2p$e0c$3@inews.gazeta.pl>
    <h28hfp$jlc$1@news.task.gda.pl>
    <y9iu92f84g5q$.gz73v6md10km.dlg@40tude.net>
    <h2a1ss$bt0$1@news.task.gda.pl> <h2ap39$96j$1@inews.gazeta.pl>
    <h2cao1$aec$1@news.task.gda.pl> <h2cepc$fdm$2@inews.gazeta.pl>
    <h2cfu5$njn$1@news.task.gda.pl> <h2cgar$nmv$1@inews.gazeta.pl>
    <h2chbn$rv8$1@news.task.gda.pl> <h2chnh$qpd$1@news.onet.pl>
    <h2ci53$tpv$1@news.task.gda.pl> <h2cidb$rq5$2@news.onet.pl>
    <h2ck0o$4f5$1@news.task.gda.pl> <h2cl19$3oi$2@news.onet.pl>
    <3...@n...googlegroups.com>
    <g...@4...net>

    On Jul 1, 7:23 pm, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:
    > Dnia Wed, 1 Jul 2009 06:39:45 -0700 (PDT), Alojzy Zakalec napisa (a):

    > Tak by te robili w autobusach, ale ze wzgl du na ilo pasa er w
    > nie ma na to czasu. Ludzie wol je dzi szybciej samemu kasuj c
    > bilet ni wchodzi do autobusu przez 5 minut bo ka dy musi wygrzeba
    > bilet (nawet miesi czny) albo kupi bilet u kierowcy/kontrolera...
    > Wi c nie chrza e to firmy co narzucaj ludziom bo to w a nie
    > pasa erom jest na r k eby sami sobie kasowali bilety w kasownikach
    > automatycznych.

    Można wyasygnować pewne środki na opracowanie doskonalszej metody
    skutecznego egzekwowanie opłat za przejazdy, ale bez złej praktyki
    "karania wstecz"!
    Różne pomysły mi przychodzą już po pół mniucie do głowy, np.
    sprzedawanie biletów w kioskach na określony dzień (znaczy
    dzisiejszy), minidrukarki drukujące kupony jak te do ładowania
    telefonów komórkowych to w dzisiejszych czasach żaden problem!

    ZTM zachowuje się jak dyktator represjonujący ludzi zamiast trochę
    pomyśleć...