    From: Xian Mi Mao <x...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Date: Wed, 1 Jul 2009 08:38:33 -0700 (PDT)
    <h2ck0o$4f5$1@news.task.gda.pl> <h2cl19$3oi$2@news.onet.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <h2ducp$a7j$2@inews.gazeta.pl>
    <h2evje$q60$1@news.task.gda.pl> <4a4b02eb$1@news.home.net.pl>
    <h2f4dt$5mj$1@news.task.gda.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <h2fadl$h36$1@news.task.gda.pl> <4a4b2efb$1@news.home.net.pl>
    <h2fb5e$ido$1@news.task.gda.pl> <4a4b31c3$1@news.home.net.pl>
    <h2fga6$ung$1@news.task.gda.pl> <4a4b4501$1@news.home.net.pl>
    <h2fh1u$jv$1@news.task.gda.pl> <4a4b4909$1@news.home.net.pl>
    <h2fk73$7pv$1@news.task.gda.pl> <4a4b55a9$1@news.home.net.pl>
    <3...@o...googlegroups.com>
    <h2frph$5or$1@news.onet.pl>

    On Jul 1, 4:27 pm, spp <s...@o...pl> wrote:

    > Masz problemy ze zrozumieniem?
    > Czy moje zdanie oznacza o cokolwiek innego? Wystarczy e jedna z
    > mo liwo ci b dzie prawdziwa

    No właśnie przecież o to chodzi, że wystarczy że KTÓRAKOLWIEK z
    możliwości bedzie prawdziwa DO TEGO żeby teza o prawdziwości umowy
    była prawdziwa!

    Czyli wystarczy, że kupujesz bilet w kiosku i to jest TEN JEDEN Z
    WIELU warunków ŻEBY TEZA BYŁA PRAWDZIWA! (teza, że zawarłeś umowę!)

    Schematycznie:
    "kupiłeś bilet w kiosku" ALBO "kupiłeś u kierowcy" ALBO "coś tam" =>
    "ZAWARŁEŚ UMOWĘ Z PRZEWOŹNIKIEM O PRZEJAZD"

    Czyli WYSTARCZY kupić bilet w kiosku ażeby umowa z przewoźnikiem była
    uznana za ZAWARTĄ.

    Albo jeszcze inaczej dla nie umiejących logicznie wnioskować: INNE
    warunki "określone przez przewoźnika" NIE SĄ POTRZEBNE jeśli JUŻ
    kupiłeś bilet - bo spełnienie KTÓREGOKOLWIEK z tych warunków sprawia,
    że ALTERNATYWA JUŻ stała się logiczną PRAWDĄ!

    Możesz spełnić tylko jeden z tych warunków, możesz 2 lub 3 z nich -
    ALE to nie ma znaczenia ILE - wystarczy SPEŁNIĆ JEDEN ŻEBY "UMOWA Z
    PRZEWOŹNIKIEM BYŁA ZAWARTA".