  • Data: 2009-06-25 17:54:41
    Temat: Re: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Myszkin wrote:
> [...]
    wiadomościnews:d442d494-82dd-4b38-ad94-606f70646970@
    r3g2000vbp.googlegroups.com...

    > Ty też w końcu zapłacisz, nie znasz dnia i godziny.

    No, zapłacilem.
    Zwykle jeżdzę samochodem. Raz pojechałem autobusem.
    Wziąłem bilet, wsiadłem zamyślony do autobusu siadłem na siedzeniu i
    totalnie zapomniałem o skasowaniu biletu.
    No i minutę później kosztowało mnie to wówczas 47 zł.
    Za gapiostwo się płaci, a nie jęczy jak stara baba.

    > A ja NIE zapłacę - byłem uczciwy, próbowałem wyjaśnić dlaczego tak się
    > stało więc nie zapłacę. Wyraź się poprawniej, że: ZOSTANĘ bandycko
    > OGRABIONY pod płaszczykiem prawa - nie, że ZAPŁACĘ! Nikomu nic nie
    > jestem winny!!! Nikogo nie miałem zamiaru oszukać w tak debilnie głupi
    > sposób. Nawet 10 latek jest juz za mądry by wymyślic cos tak głupiego.

    Wiesz co to jest: Wisi na ścianie i płacze?
    Dupa nie taternik.

    Podpadasz pod tą samą kategorię.