  • Data: 2009-06-25 18:02:30
    Temat: Re: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Alojzy Zakalec wrote:

    > A ja byłem niedawno świadkiem innej nieco sceny z KANARAMI w roli
    > głównej. Otóż wsiedli uni i zaczęl tę swoją kontrolę. Ale nie
    > zauważyli przedtem, że akurat jechało 3-ch napakowanych gostków z
    > których 2-ch miało gdzieś 190cm (takie Pudziany). Otóż jak tylko jeden
    > z kanarów (omyłkowo) się do nich zbliżył to jakoś tak dziwnie starał
    > się na nich nawet nie spojrzeć. Ale mimo tych starań jakoś tak
    > przypadkowo ich oczy się jednak spotkały. Wtedy ten napakowany gostek
    > spytał: "masz jakiś problem?" Kanar szybko czmychnął w tył autobusu
> [...]

    I to jest właśnie problem, że kanary nic nie mogą.

    Ten sam przypadek tylko, ze w USA.
    Do tramwaju wsiada dwóch gosći w koszulkach polo z napisaem policja z
    tyłu. I sprawdzają bilety.

    I wówczas sprawa wygląda dokładnie odwrotnie. Taki osiłek stara się
    uniknąć wzroku policjanta jak może.
    W najlepszej wersji. Wyjdzie w kajdankach na najblizszym przystanku i
    zostanie puszczony wolno po spisaniu i wystawieniu mandatu

    W najgorszej, za odmowę odwrócenia się w celu założenia mu kajdanek
    przez policjanta posiedzi dwa lata za stawianie oporu policjantowi.

    Uwierz nikt na gapę nie jeździ.