  • Data: 2009-06-26 12:21:01
    Temat: Re: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jun 25, 8:02 pm, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > I to jest właśnie problem, że kanary nic nie mogą.
    >
    > Ten sam przypadek tylko, ze w USA.
    > Do tramwaju wsiada dwóch gosći w koszulkach polo z napisaem policja z
    > tyłu. I sprawdzają bilety.
    >
    > I wówczas sprawa wygląda dokładnie odwrotnie. Taki osiłek stara się
    > uniknąć wzroku policjanta jak może.

    Tylko, że w opisywanej przeze mnie sytuacji ów "Pudzian" nie zrobił
    nic niezgodnego z prawem. Tylko spytał czy ów KANAR ma jakiś
    problem... Może chciał pomóc? Może miał dobre chęci. A to ten kanar
    był jakiś tak nieśmiały, że nawet nie chciał im sprawdzić biletów.
    O co więc chodzi?
    A więc może o to, że ten system jest niecywilizowany i służy tylko
    temu aby psychopatyczne typy mogły się powyżywać na przyzwoitych
    ludziach kiedy ci akurat znaleźli się bez biletu z powodu przypadku
    losowego, lub wręcz z powodu (tak częstego) chaosu organizacyjnego w
    dystrybucji biletów...

    Opisywana sytuacja po prostu pokazuje, że te kanary są TACY PEŁNI
    ZASAD tylko wtedy kiedy idą do najsłabszych, np. dzieci czy starszych
    pań. (Jakoś chyba nie wierzą w swe posłannictwo skoro im nie spieszno
    aby ponieść ofiarę w imię "szczytnych ideałów"?)