  • Data: 2003-01-13 14:06:21
    Temat: Re: Bardzo problemowy Peugeot 307
    Od: "Meloff" <m...@m...alte.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dziekuje za zainteresowanie

    ad.1
    w Gwarancji jest tylko wzmianka o naprawach - gwaran naprawi w ciagu .......
    (a mimo to samochod w okresie gwarancujnym niebyl naprawiony)

    ad. 2,3,4
    wykupilem polise DAS (ochona prawna)
    ale niestety oni nie moga wystepowac jako strona w sprawach juz prowadzony
    przeze mnie ze sprzedwaca (producnetem)
    ale doradzili mi prawnika z Krakowa (ja mieszkam w Limanowej)
    z którym oni maja podpisana umowę.

    Pare dni temu otrzymalem list od sprzedawcy w ktorym napisał

    ... w skrócie:
    my wady usunelismy
    a jesli sie nie podoba to prosze sobie samochod oddac do niezaleznego
    eksperta

    a dzis otrzymalem list od producenta:

    .... w skrocie:
    dokonamy jeszcze jednego sprawdzenie samochochodu (dokałdnego)
    w obecnosci przedstawiciela w Peugeot Warszawa

    ...tylko ze ja juz nie chce naprawiac tego samochodu
    Stracilem duzo czasu, pieniedzy, nerwow...
    a serwisy pogrzebali i samochod wydaje mi sie "podejrzany"
    - nie wspominajac juz ze jest nadal niesprawny

    bede walczyc o zwrot pieniazkow lub wymiane na nowy
    - wolny od wad

    pozdrawiam
    Melopl

    > Przeczytalam Twoj list i odpowiedzi i nasunelo mi sie pare uwag:
    > 1/ Przede wszystkim przeczytaj dokladnie gwarancje - czy masz tam
    > zagwarantowana w razie wadliwosci wymiane samochodu na nowy wolny od wad?
    Bo