eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBardzo pilne zwrot wadliwego towaru › Re: Bardzo pilne zwrot wadliwego towaru
  • Data: 2008-09-12 20:18:39
    Temat: Re: Bardzo pilne zwrot wadliwego towaru
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Ponadto tu nie chodzi o życzliwość sprzedawcy/sklepu tylko o moje prawa,
    > skoro sprzęt psuje się w po 1 dniu to powinni mi zwrócić kasę albo
    > przynajmniej umożliwić wymianę na innego typu (jeśli nie mają od ręki nowego
    > egzemplarza).

    Towar objęty jest gwarancją od momentu zakupu i tylko z niej możesz
    korzystać (oprócz oczywiście niezgodności towaru z umową ale wiadomo
    że w tym przypadku bez sensu). Jeśli sklep nie będzie chciał wymienić,
    najlepiej zgłosić się bezpośrednio do serwisu producenta (numer tel w
    gwarancji). Jeśli dobrze pójdzie, po 3-4 dniach monitor wraca do
    Ciebie w pełni sprawny.
    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1