-
1. Data: 2008-09-12 12:59:29
Temat: Bardzo pilne zwrot wadliwego towaru
Od: "M" <...@d...ru>
Witam
Bardzo proszę o pomoc, kupiłem 3 dni temu monitor, już w drugi dzień
zauważyłem że monitor działa nieprawidłowo (wada fabryczna albo się po
prostu zepsuł). Mam to udokumentowane fotografią i filmem. Pytanie czy na
tej podstawie mogę go zwrócić ???
Bo nie mam czasu przechodzić przez pełną reklamację i czekać nie wiadomo ile
na nowy monitor.
dziękuję i pozdrawiam
sprawa pilna bo zegar tyka :)
-
2. Data: 2008-09-12 18:40:25
Temat: Re: Bardzo pilne zwrot wadliwego towaru
Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
On 12 Wrz, 14:59, "M" <M...@d...ru> wrote:
> Bo nie mam czasu przechodzić przez pełną reklamację i czekać nie wiadomo ile
> na nowy monitor.
>
> dziękuję i pozdrawiam
> sprawa pilna bo zegar tyka :)
Pelna tzn.? Jesli kupiles w dobrym sklepie to wymienic moga nawet od
reki.
-
3. Data: 2008-09-12 18:53:47
Temat: Re: Bardzo pilne zwrot wadliwego towaru
Od: "M" <...@d...ru>
> Bo nie mam czasu przechodzić przez pełną reklamację i czekać nie wiadomo
> ile
> na nowy monitor.
> dziękuję i pozdrawiam
> sprawa pilna bo zegar tyka :)
>Pelna tzn.?
pełna tzn 2 tygodnie rozpatrywania a w praktyce miesiąc
>Jesli kupiles w dobrym sklepie to wymienic moga nawet od
>reki.
Nie ma już dobrych sklepów chociaż markety pod tym względem są OK bo np MM
do 2 tygodni jak wystąpi wada to natychmiast dają nowy sprzęt.
Ponadto tu nie chodzi o życzliwość sprzedawcy/sklepu tylko o moje prawa,
skoro sprzęt psuje się w po 1 dniu to powinni mi zwrócić kasę albo
przynajmniej umożliwić wymianę na innego typu (jeśli nie mają od ręki nowego
egzemplarza).
pozdr.
M<
-
4. Data: 2008-09-12 20:18:39
Temat: Re: Bardzo pilne zwrot wadliwego towaru
Od: w...@g...com
> Ponadto tu nie chodzi o życzliwość sprzedawcy/sklepu tylko o moje prawa,
> skoro sprzęt psuje się w po 1 dniu to powinni mi zwrócić kasę albo
> przynajmniej umożliwić wymianę na innego typu (jeśli nie mają od ręki nowego
> egzemplarza).
Towar objęty jest gwarancją od momentu zakupu i tylko z niej możesz
korzystać (oprócz oczywiście niezgodności towaru z umową ale wiadomo
że w tym przypadku bez sensu). Jeśli sklep nie będzie chciał wymienić,
najlepiej zgłosić się bezpośrednio do serwisu producenta (numer tel w
gwarancji). Jeśli dobrze pójdzie, po 3-4 dniach monitor wraca do
Ciebie w pełni sprawny.
Pozdrawiam