  • Data: 2006-06-13 20:53:03
    Temat: Re: Bardzo nieprzyjemny (agresywny) sąsiad. Co można zrobić?
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I nie oddychać oraz nie mrugać oczami. Nawet nie wiecie jak takie mruganie
    > niesie się po budynkach z wielkiej płyty...

    I jeszcze od dachow azbestowych odbija sie ze hoho! I potem to spotegowane
    echo jest takie, ze mi ziemnioki wiendnom w piwnicy!

    Hehe ... przypomnialo mi sie ;-) Mamy sasiadke w bloku na parterze. Jak
    bylem maly, byla pierwsza osoba, ktora zalozyla sobie okratowanie balkonu,
    wiec wszystkie szczyle, w tym ja, mowilismy na nia: kraciara ;-) A ze byla
    troche wrednawa... W kazdym razie nasmiewanie sie z niej spowodowalo, ze w
    koncu zaprosila dzieci na rozmowe i byly negocjacje ;-) Ona przestala nas
    ganiac, a my przestalismy wrzeszczec w kierunku jej balkonu "kraciara" ;-)

    Ech, dziecinstwo... ale to juz totalnie OT. Facet moze spokojnie odpowiadac
    z paragrafu o naruszanie miru domowego z art. 193 Kodeksu Karnego. W koncu
    za wdzieranie sie do domu mozna uznac takze intruzje w postaci walenia w
    drzwi z zamiarem wdarcia sie i niedopuszczanie do zamkniecia drzwi.

    Pozdrawiam,

    Tiger