  • Data: 2010-09-02 15:35:47
    Temat: Re: Bank odmawia wydania 1/2 spadku...
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson wrote:

    > Art. 63[1] kp i zauważ że gdyby rozumieć spadek tak jak robi to
    > Godfryd to przepis ten byłby całkowicie zbędny.

    Wiesz, to marny argument w obliczu liczby przepisów które się dublują,
    zbiegają, czy wręcz nawzajem sobie przeczą ;-)

    Jeszcze jakby to było w ramach jednej ustawy, to jak Cię mogę, można by
    się tak podpierać "to po co ustawodawca w kolejnym artykule wyliczył
    coś tam". Ale tak? tam KC, tu KP, autorzy pewnie się w życiu na oczy
    nie widzieli.

    Żebyśmy się zrozumieli, się nie wcinam w wasze rozważania, bo ani nie
    czuję w sobie chęci, ani wiedzy ;-) Tak tylko kibicuję.

    --
    Pozdro
    Massai