  • Data: 2010-09-03 08:45:00
    Temat: Re: Bank odmawia wydania 1/2 spadku...
    Od: fim <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-08-31 15:24, MZ wrote:

    > Poczytaj tutaj, resztę wyguglaj
    > http://spadki.wieszjak.pl/zachowek-i-dzial-spadku/78
    834,Jak-napisac-wniosek-o-dzial-spadku.html

    > Przeczytaj sobie jeszcze to, dość przystępnie opisane co i jak i dlaczego
    > http://e-prawnik.pl/domowy/prawo-spadkowe/postepowan
    ie-spadkowe/opinie-prawne/podzial-masy-spadkowej-bed
    acej-przedmiotem-wspolwlasnosci--opinia-prawna-stron
    a-2.html

    Jeśli moja mama wpłaci te 500 zł za możliwość złożenia wniosku
    (http://spadki.wieszjak.pl/zachowek-i-dzial-spadku/7
    8834,Jak-napisac-wniosek-o-dzial-spadku.html
    - KROK 2), to mama tę sprawę wygra? Pytam, bo nie chcemy ryzykować. To
    dla nas dużo pieniędzy...

    PS. Czy sąd będzie mógł nakazać siostrze mojej mamy pokrycie kosztów
    złożenia wniosku (500 zł) z uwagi na utrudnianie nabycia spadku? Siostra
    jest bowiem bardzo konfliktową osobą. Będzie robić wszystko, aby
    zaszkodzić mojej mamie. Jak moja mama może z nią skutecznie walczyć
    przed sądem? Jakie argumenty będą jej pomocne przy wygraniu sprawy z
    siostrą?

    Pozdrawiam, F.