  • From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bank - likwidacja funduszy
    Date: Sun, 4 May 2008 13:47:08 +0200

    Użytkownik "PYTON" <p...@r...wroc.pl> napisał w wiadomości
    news:fvha7s$u2l$1@news.onet.pl...
    > Witam

    > zrównoważonego mamy. Do 6 maja musze zapłacić pracownikom pensje i inne
    > zobowiązania. Czy mogę żądać od banku ewentualnej rekompensaty jeśli nie
    > przeleją mi pieniędzy do 6 maja a tym samym ja nie będę mógł się wywiązać
    > ze swoich umów i czy można gdzieś zgłaszać takie rażące błędy banku?

    No więc odpłać im pięknym za nadobne, jeśli jak rozumiem, przelali
    pieniądze za zbycie twoich jednostek uczestnictwa na konto mamy, to złóż
    reklamację, że pieniędzy nie dostałeś, a mamy kontem nie możesz dysponować,
    bo przekroczysz udzielone tobie pełnomocnictwo. Niech teraz oni się
    pogimnastykują.

    Jak rozumiem (fundusze ARKA), to musi to być BZWBK. Też mam z nimi na
    pieńku, ponad miesiąc temu składałem reklamację, w której zakwestionowałem 2
    transakcje na karcie kredytowej, na łączną sumę 51 zł oraz opłaty za
    ubezpieczenie karty, które nie dość, że sami włączyli mi bez powiadomienia
    (wyciągów papierowych nie dostaję), to jeszcze od kilku miesięcy nie mogą go
    wyłączyć, pomimo moich żądań wyrażonych jasno w formie pisemnej (bo wg nich
    muszę to zrobić telefonicznie, a pani w telefonie snuje coś o jakimś haśle,
    którego nigdy nie słyszałem), w piątek dostałem list, w którym informują, że
    reklamacja się przedłuży, gdyż akceptant karty musi się ustosunkować, a o
    ubezpieczeniu nawet nie wspomnieli.