  • Data: 2021-03-21 02:35:19
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-03-20, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Przede wszystkim jak masz nagrania gdzie policja odwala manianię to
    > należy zadbać, żeby one w łapy policji nie wpadły. Po tym jak
    > zamordowali stachowaiaka to na przykład skupiali sie na szukaniu
    > "reportera".

    Czy to nie jest czasami to słynne przestępstwo doskonałe? Przybywa
    policja, ludzie zaczynają od razu nagrywać bo będzie draka. Ludzie
    nagrywają, policja zaczyna legitymowac, bo nagrywają więc coś się
    dzieje. Jest draka, bo nikt nie lubi legitymowania bez powodu.
    Przewidywania policji okazały się słuszne :)

    --
    Marcin