  • Data: 2021-03-14 08:18:28
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy z tego, ze teoretycznie w każdym miejscu mógłby być patrol wynika,
    > ze nie powinno się przesłuchiwać świadków, bo przecież mogi by to sami
    > policjanci widzieć?

    No przecież właśnie tak to działa. Z demonstracji masz dziesiątki
    filmów, a tymczasem kilsony zeznają, że ktoś tam ich zaatakował (na
    przykład superwłodek czy babcia kasia). Mają dziesiątki danych świadków
    (ale tych co widzieli co innego), dziesiątki nagrań na jutubie i
    tłiterze. Wtedy wchodzi całka "po co mi głowa, jem niom!" i mówi, że
    włodek (albo babcia kasia) napadł i w pojednynkę dotkliwie pobił
    policjanta wysyłając go na l4 kierują sprawę do sądu. Sąd obejrzy
    nagrania i powie, ze policjanci się z przełożonymi na łby pozamieniali i
    sprawę umorzy, bo przecież na filmie widać, ze włodek stał i się po
    prostu zasłonił jak do niego kulson z łapami leciał. A że kulson tak
    wybitnie wyszkolony, że od włodka się udbił i nadział na hak suki no to
    już przecież nie włodka wina. Do szczęści brakuje tylko żeby wszystkie
    kulsony co składały fałszywe zeznania dostały kleksa w papiery i wylot
    ze służby.

    Więc oczywiście tomek podje jakiś powód. Jak to kulson myśli - "ustawa
    nie mówi, że powód musi być prawdziwy". A że tomek leci w chuja to
    najlepiej świadczy, że ci świadkowie nie dostają wezwań w charakterze
    świadka, a postanowienia o umorzeniu z sądów, z uzasadnieniem, że udział
    w zgromadzeniu nie nosi znamion wykroczenia.

    --
    Shrek