  • Data: 2021-03-07 18:26:41
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-03-07 o 18:00, Zbynek Ltd. pisze:
    > Pytanie zasadnicze: jak przypadek ciężkiego zachorowania na Covid
    > wpłynął na śmiertelność? Bo ze współistniejącymi chorobami, nieleczonymi
    > z powodu zablokowania służby zdrowia, można umrzeć i na grypę. I na co
    > umiera osoba z zawałem, u której stwierdzono C-19?
    > Nie leczymy tych "współistniejących" chorób, więc jak można się dziwić
    > że jest większa śmiertelność z powodu kolejnej?

    Teraz to każdy kto zachoruje i przyjedzie Pogotowie, to od razu mówią: C-19!
    Tak podbijają statystyki.

    Komuś rozlał się wyrostek robaczkowy. Ci lekarze z Pogotowia
    powiedzieli, że on ma covid. Zabrali go do szpitala i tak w sumie to nie
    wiadomo co mu tam robili. Przez telefon powiedzieli rodzinie, że miał 2
    operacje i leży na OIOM-ie pod respiratorem. Za parę dni umarł.

    --
    animka