    Subject: Re: Banalne - porzucone samochody jak przeciwdziałać
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Fri, 8 Mar 2019 10:38:30 +0100

    W dniu 07.03.2019 o 22:27, Witold Z. pisze:
> [...]
    ml
    > A na Policję to mniej więcej jak zgłosić? Na szczęście nie mam
    > wielkiego doświadczenia w tej materii. Na 997 gdy zadzwonię do
    > odbierze dyżurny a mnie raczej nie o to chodzi. Chodzi pewnie o
    > Wydział Ruchu Drogowego KWP? Im to się zgłasza telefonicznie /
    > mailowo / pisemnie ?

    Wyślij e-mail, pismo albo faks. W wypadku telefonu zawsze jest później
    wątpliwość kto co powiedział. Po za tym, jak U2 napisał, teraz już do
    Policji się nie dodzwonisz na alarmówkę. Możesz znaleźć normalny telefon
    i zadzwonić do ruchu drogowego, ale wymusisz na kimś, by to za Ciebie
    napisał. A przecież to kilka zdań i chyba warto je poświęcić, by mieć
    pewność, że nic nie zostanie przekręcone. Jest jeszcze Krajowa Mapa
    Zagrożeń. Poszukaj po tym haśle, ale tam nie da się napisać, o co
    dokładnie chodzi. Jest tylko katalog zagrożeń.