eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBadpixel w nowym aparacieRe: Badpixel w nowym aparacie
  • Data: 2007-10-25 12:03:55
    Temat: Re: Badpixel w nowym aparacie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    [warning: był i jest crosspost]
    On Thu, 25 Oct 2007, Marcin 'Cooler' Kuliński wrote:

    > Zapis o 0,01% znajduje się w gwarancji, tak? Wobec tego rozmawiaj ze sklepem
    > jako klient, którego żaden ze sprzedawców nie uświadomił, że sprzedawany
    > przez nich przedmiot może mieć wady w rodzaju niedziałającego poprawnie na
    > części swojej powierzchni wyświetlacza. To jest właśnie niezgodność towaru z
    > umową, jaką ze sprzedawcą zawiera kupujący, i wynikająca z niej
    > odpowiedzialność pierwszego wobec drugiego. Innymi słowy przy zakupie online
    > powinno być czarno na białym napisane, że LCD może mieć np. 5 walniętych
    > subpikseli, a matryca 3, i to obok siebie, i że jest to normalne. Jeśli nie
    > ma tych informacji na stronie sklepu, na opakowaniu produktu czy jego ulotce
    > reklamowej, to sprzedawca zataił informacje, których kupujący nie mógł być
    > świadomy w chwili zawarcia umowy kupna.

    "jest zgodny z umowš, jeżeli nadaje się do celu, do jakiego tego rodzaju
    towar jest zwykle używany, oraz gdy jego właœciwoœci odpowiadajš
    właœciwoœciom cechujšcym towar tego rodzaju."

    Jak na mój gust Twoja teza nie znajduje ŻADNEGO pokrycia w tym cytacie
    z ustawy, który jest definicją "zgodności z umową" (dobra, przyciętym).
    Badpiksele 'normalnie' występują, fakt występowania ich w rożnym
    stopniu nie uniemożliwia "wykorzystania do celu", to przekroczenie
    deklarowanego poziomu opisuje niezgodność z umową.

    pzdr, Gtofryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1