eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBadpixel w nowym aparacieRe: Badpixel w nowym aparacie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Badpixel w nowym aparacie
    Date: Thu, 25 Oct 2007 09:43:37 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 36
    Message-ID: <ffpgq9$d52$1@news.interia.pl>
    References: <g...@n...chmurka.net> <ffouf8$fa5$3@inews.gazeta.pl>
    <g...@n...chmurka.net> <ffpdbj$ctr$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: egj166.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: news.interia.pl 1193297545 13474 83.15.13.166 (25 Oct 2007 07:32:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 25 Oct 2007 07:32:25 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: winetoo % poczta+fm
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:679545 pl.soc.prawo:493751
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
    w wiadomości news:ffpdbj$ctr$1@inews.gazeta.pl...

    >> Już raz była przeprawa z FotoJokerem (fakt że z inną placówką) odnośnie
    >> badpixela na wyświetlaczu innego aparatu (PowerShota A630) -
    >> bezskutecznie. Jakich argumentów używać w rozmowie z nimi, jakby znowu
    >> nie chcieli przyjąć aparatu (bo w końcu to jest mniej niż 0,01%
    >> powierzchni)?
    >
    > Zapis o 0,01% znajduje się w gwarancji, tak? Wobec tego rozmawiaj ze
    > sklepem jako klient, którego żaden ze sprzedawców nie uświadomił, że
    > sprzedawany przez nich przedmiot może mieć wady w rodzaju niedziałającego
    > poprawnie na części swojej powierzchni wyświetlacza. To jest właśnie
    > niezgodność towaru z umową, jaką ze sprzedawcą zawiera kupujący, i
    > wynikająca z niej odpowiedzialność pierwszego wobec drugiego. Innymi słowy
    > przy zakupie online powinno być czarno na białym napisane, że LCD może
    > mieć np. 5 walniętych subpikseli, a matryca 3, i to obok siebie, i że jest
    > to normalne. Jeśli nie ma tych informacji na stronie sklepu, na opakowaniu
    > produktu czy jego ulotce reklamowej, to sprzedawca zataił informacje,
    > których kupujący nie mógł być świadomy w chwili zawarcia umowy kupna.

    Ilość walniętych pikseli aby wyświetlacz był uznawany za w pełni sprawny
    określa norma (nie pamiętam czy ISO, czy europejska). Tak więc ten aparat
    jest w pełni sprawny więc nie ma mowy o niezgodności towaru z umową.

    Zawsze jak kupuję aparat to w sklepie sprawdzam wyświetlacz w końcu to tylko
    dwie minuty, a ile mniej kłopotu.

    Mnie w fotojokerze sam sprzedawca mówił, żebym sobie jeszcze dodatkowo
    spokojnie w domu zobaczył i jeśli do następnego dnia coś znajdę to mi
    wymieni na inny egzemplarz.

    Pozdrawiam
    Winetoo


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1