  • Data: 2003-09-26 07:30:01
    Temat: Re: Badania krwi bez zgody pacjenta
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I tak to się odbywa. No chyba że tym pijanym kierowcą jest lekarz to wtedy
    > wyłaniają się problemy etyczne

    ...i tu z taką nutką melancholii stwierdzam,
    że nie przypominam sobie, abym kiedykolwiek
    w jakiejś gazecie czytał o takiej odmowie pobrania
    np. od robotnika budowlanego ,
    że o bezrobotnym na zasiłku nie wspomnę
    (a nieco tekstów o tym problemie w prasie czytałem);

    BTW:
    z kpk 74.3 wypadły słowa "za zgodą",
    ale czy ich brak znaczy to samo,
    co zwrot "można przeprowadzić również w razie braku zgody"
    (jak w tzw. Kod. Drog.)???

    gl