    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Babcia Kasia na spacerze z psami
    Date: Sat, 06 Mar 2021 07:12:53 GMT

    On 2021-03-06, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Bo i wiedziała. Powiedzmy, że ogólne ogarnięcie kulsonó jest znacznie
    > poniżej średniej krajowej dla stanowisk niefizycznych ale bez przesady.
    > Skoro są na wojnie z babcią kasią, to świadczyłoby to już fatalnie o
    > policji, gdyby jej nie rozpoznawali jak im w kadr lezie. Od tego oni są,
    > żeby "prowokatorów" znać.

    > Podziwiam twoją wiarę w kulsonów;)

    Moze i są tak głupi, w sumie w to mogę nawet uwierzyć, ale ten film
    nawet nie tworzy do kupy jakiejś całości. Raz sobie stoją przed sklepem,
    drugi raz idą chodnikiem, mijając zresztą grupki sobie podobnych. Jakbym
    był tą babcią Kasią + jej filmująca obstawa, to bym gdzieś jeszcze
    wlazł, skręcił, przeszedł na drugą stronę ulicy, a tak to trochę mi
    jedzie lekką naciąganiem, żeby nie powiedzieć manipulacją.

    --
    Marcin