  • Data: 2021-03-07 03:14:37
    Temat: Re: Babcia Kasia na spacerze z psami
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-03-06, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Widzałeś ten gdzie stali w warowali przed sklepem gdzie ona kupowała

    Mieli uważać, żeby nie stawać przed spożywczym? :)

    > drożdzówkę? A potem dziwnym trafem odprowadzili ją do placu na rozdrożu.
    > Oczywiście nie da się wykluczyć, ze akurat z tragarzami przechodzili...

    Tam ich tego łaziło od groma. Widać np. podobną grupę wsiadającą do
    suki. Wydaje mi się, że jednak przechodzili z tragarzami.

    > No tak to z tymi kulsonami. Ciągle ich prowokują. Bałwanka ulepią,
    > demonstrują w stolicy zamiast w pcimiu. A nie wróć w pcimu to teraz też
    > nie wolno...

    Mi się natomiast nie podoba robienie tego samego co robią i pisiory i
    kulsony, czyli naciąganie i manipulowanie. Mam nadzieję, że ktoś nie
    wpadł tu na taki pomysł, bo to co >nas< powinno odróżniać bardziej niż
    zadeklarowane sympatie do jakiś politycznych formacji to uczciwość.

    --
    Marcin