  • Data: 2021-03-03 13:24:13
    Temat: Re: Babcia Kasia na spacerze z psami
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:603f713e$0$517$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 03.03.2021 o 12:11, J.F. pisze:

    >No wszystkie to pewnie nie. Ale one mają łączność i zwróć uwagę, że
    >mają w oddziale jednego umyślnego - ten jeden jest odpowiedzialny za
    >interakcje paszczowe - zarówno z otoczeniem jak i innymi kulsonami
    >przez szczekaczkę, którą dzielnie w ręku dzierży - taka insygnia
    >władzy;)

    Dowodca musi byc, ale zeby tak ten znal wszyskich prowokatorow w
    stolicy, to cos nie bardzo wierze :-)

    >Średnio. W warszawie tego mnóstwo.

    A ja u siebie nie widuje ...

    >Jakby się za każdym z tęczową torbą uganiali, to by ich nie
    >starczyło.

    Sprawdz nastepnym razem - przespaceruj sie z taka torba :-)

    >Nawet jakby zmniejszyli oddziały do jednoosobowych - no ale jak wtedy
    >ogarnąć tyle rzeczy na raz - gadanie z jutuberami, śledzenie babci i
    >nasłuch szczekaczki. Na dodatek jak ktoś bez maseczki się trafi, to
    >pisarz potrzebny...

    A tak swoja droga - wyslac jednego na wabia pod wille, bez dowodu,
    odwioza na komende, wyslac drugiego, potem trzeciego ... skoncza im
    sie radiowozy, czy nie ?

    >I tak już bywało.

    Ja bym Wam proponowal wyznaczyc jakis plac do zgromadzen
    spontanicznych.
    Ten ze schodami chyba bylby dobry ... i kulsony mialyby co dzielnie
    bronic :-)

    J.