  • Data: 2019-04-30 20:34:46
    Temat: Re: BTC dla początkujących
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.04.2019 o 10:47, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Pomijając już wyjaśnione kwestie pisowni, raczej chodzi o narodowość
    > ofiar, rzekomo dająca jakieś "prawa" uzurpatorom. Zresztą w sensie
    > prawnym równie "z czapy" jak i wyznanie.

    Większość zamordowanych w Polsce Żydów była raczej narodowości
    polskiej, a jedynie wyznania Mojżeszowego.

    > Dlaczego na przykład spuścizny po bezpotomnie zmarłym krawcu nie może
    > się domagać cech krawiecki? (oczywiście pomijając testament, bo zaraz
    > ktoś się do tego przyczepi :-)

    Dla mnie to w ogóle jest dziwne, że się do tego wraca. Zrobił bym tylko
    i wyłącznie wyjątek dla obiektów kultu religijnego. Te, ponieważ mają
    taki charakter, jeśli tylko jest ktoś, kto chce im przywrócić pierwotne
    przeznaczenie, to niech bierze. Choć nie widzę powodu, by je remontować
    ze środków publicznych. Wydaje mi się, że generalnie wszelkie nakłady na
    te obiekty powinny być wpisywane w hipotekę. Tylko u nas nikt tego nie
    pilnował.