eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBOK w Plus GSMRe: BOK w Plus GSM
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!wroclaw.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.pozna
    n.pl!news.nask.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.astercity.net!news.atcom.net.pl!not-f
    or-mail
    From: Samotnik <s...@s...eu.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: BOK w Plus GSM
    Date: Thu, 5 Feb 2004 15:32:27 +0000 (UTC)
    Organization: ATCOM ISP http://www.atcom.pl
    Lines: 36
    Message-ID: <s...@s...zagle.org.pl>
    References: <4...@n...vogel.pl>
    NNTP-Posting-Host: samotnia.zagle.org.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: sklad.atcom.net.pl 1075995147 1535 217.197.164.135 (5 Feb 2004 15:32:27 GMT)
    X-Complaints-To: n...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 5 Feb 2004 15:32:27 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:192097
    [ ukryj nagłówki ]

    In article <4...@n...vogel.pl>, AnTi wrote:
    > Zadzownilem do bok i sprawdzilem status i rzeczywiscie nie mam taryfy
    > "taniej poza szczytem" wiec sie spytalem Pani czy moge ja aktywowac, po
    > pamietam w umowie ze dowolna zmiana powoduje utrate znizki na abonament.
    > Pani mi odpowiedziala ze wszystko bedzie w porzadku ze moge aktywowac po
    > miesiacu usluge i nic mi sie nie zmieni... dla pewnosci prosilem ja o
    > potweirdzenie tego faktu 3-krotnie i potwierdzono mi to.
    >
    > Wyobrazcie sobie moje zdziwienie gdy na fakturze za nastpeny miesiac moj
    > abonament wyniosl 48,80 zamiast 12,20 !!
    >
    > Chce napisac reklamacje do faktury, a wiem z doswiadczenia ludzi na
    > pl.misc.telefonia.gsm ze reklamacje sa przyjmowane i na tym sie konczy.
    > nie ma zadnych wyrownan, zwrotow pieniedzy itp.
    >
    > Pytanie: Jak mam napisac reklamacje [na jakie paragrafy i kodeksy sie
    > powolywac] by sie "wytraszyli" i zabrali za moja sprawe.

    Oni się raczej nie wystraszą, mają w tym wprawę. ;) Ta spółka miała jakoś
    pół miliarda złotych zysku za 2002r., ich mógłbyś nawet wąglikiem straszyć
    i nic... ;)

    Po prostu opisz tę sytuację. Napisz że zamawiałeś 'taniej poza szczytem'
    kupując telefon (najlepiej mieć to na jakimś papierze, chociaż
    może przejść i bez tego), tyle że nie włączyli. No to zadzwoniłeś i
    chciałeś naprawić ten problem, nawet nie chcąc jakiejś rekompensaty za
    poprzedni okres, a tymczasem oni taki numer. I że nie obrażasz się, tylko
    prosisz o wystawienie faktury korekcyjnej.

    Jeśli to nie pójdzie, to będziemy radzić co dalej. Ja w Polkomtelu miałem
    już wiele reklamacji, na ogół właśnie tego typu (coś miało być, ale nie
    było, albo tajemniczo się samo wyłączyło) i wszystkie uwzględniono.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1