  • Data: 2004-02-05 14:52:45
    Temat: BOK w Plus GSM
    Od: AnTi <a...@p...fm.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Podpisywalem z Plus GSM umowe na abonament w promocji "abonament 12zl +
    prezent 250zl". chodizlo w nim o to ze place 12,20 miesiecznie i moge
    doatkowo wydzowonic 12,20 co miesiac. Na poczatku prosilem ich o usluge
    "taniej poza szczytem" co tez pan w sklepie aktywowal; po miesiac
    dowiaduje sie ze mam taryfe plaska.

    Zadzownilem do bok i sprawdzilem status i rzeczywiscie nie mam taryfy
    "taniej poza szczytem" wiec sie spytalem Pani czy moge ja aktywowac, po
    pamietam w umowie ze dowolna zmiana powoduje utrate znizki na abonament.
    Pani mi odpowiedziala ze wszystko bedzie w porzadku ze moge aktywowac po
    miesiacu usluge i nic mi sie nie zmieni... dla pewnosci prosilem ja o
    potweirdzenie tego faktu 3-krotnie i potwierdzono mi to.

    Wyobrazcie sobie moje zdziwienie gdy na fakturze za nastpeny miesiac moj
    abonament wyniosl 48,80 zamiast 12,20 !!

    Chce napisac reklamacje do faktury, a wiem z doswiadczenia ludzi na
    pl.misc.telefonia.gsm ze reklamacje sa przyjmowane i na tym sie konczy.
    nie ma zadnych wyrownan, zwrotow pieniedzy itp.

    Pytanie: Jak mam napisac reklamacje [na jakie paragrafy i kodeksy sie
    powolywac] by sie "wytraszyli" i zabrali za moja sprawe.

    Dziekuje i pozdraiwam