  • Data: 2006-02-26 19:43:43
    Temat: Re: Auto z komisu...
    Od: "adam .........................." <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    tarcamion <t...@l...tlen.pl> napisał(a):

    > Było ostatnio w G Prawnej. Musz ą mnu kasę oddać, bo zaliczka była
    > wpłacona na poczet innego auta - bez wypadku. To sprzedający się nie
    > może wywiązać z umowy, bo nie dostarczył wam samochodu takiego samego,
    > tyle, że bez wypadku.
    > Umowa zerwana nie z waszej winy - zaliczka nie przepada.
    Dziękuję za info...ale czy po takim czasie jest możliwe wypowiedzenie umowy?
    Mam identyczne auto z tego samego rocznika, jednym i drugim TYLKO JA
    jeżdziłem, ale mój ma zdrowe podłuznice...
    AUTO-PORADA zrzucił winę na...nasze drogi, ale przecież po tych samych
    drogach lokalnych jeżdziłem tymi dwoma samochodami.