  • Data: 2006-02-28 03:47:51
    Temat: Re: Auto z komisu...
    Od: "adam .........................." <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marita <m...@W...konto.pl> napisał(a):

    > szczerze to sie nie znam, po prostu jesli sie da udowodnic to slyszalam ze
    > jest to juz podstawa do zwrotu autka:)
    >
    > hipotetycznie poprzedni wlasciciel sprzedajacy autko do komisu moglby znac
    > przebieg i jesli roznil sie o tysiace kilometrow to juz cos? :)
    Dzięki :)

    To auto miało przed ojcem 2-ch właścicieli: firmę ochroniarską /3 lata/ i
    os.fizyczną. Dzwoniłem do tej firmy i powiedzieli mi że...nie sprzedają aut z
    przebiegiem ...poniżej 200 tys km...Samochód jeżdził w patrolach
    intewencyjnych, są ślady na kokpicie po demontażu radia CB...
    Sądzę, że prawnik by wyciągnął takie informacje, a sąd to już napewno.

    Mam takiego chętnego - podobno można wywalczyć odszkodowanie, ale ja
    chciałbym ,żeby ojciec dostał pieniądze z powrotem. Mój samochód też ma 5
    lat, ale pojeżdzi jeszcze z pięć...mam na liczniku 77 tys km/przez 5,5 roku/
    jeżdżę wyłącznie lokalnie...

    A w tym "komisie" stoją następne podpuchy do kupienia...nawet niedaleko od
    komisu jest...szrot tej firmy - zapewne tam czekają na "lifting" i - do
    klienta... Wsiadać i jeżdzić!!!
    Myślę, ze powinno się przerwać ten proceder.