  • Data: 2006-08-09 08:37:37
    Temat: Re: Auto z komisu
    Od: "Tomek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "JM" <j...@k...com.pl> wrote in message
    news:ebaprc$1va9$1@alfa.ceti.pl...
    > stwierdzał przebieg 120 tys.km.
    > Zapłaciłem za auto o małym przebiegu a faktycznie zostałem oszukany i
    > dostałem auto o przebiegu prawie 4 krotnie większym...
    ROTFL!!!!!!!!!!!!!!
    Faktycznie to chciałeś być oszukany, skoro wogóle spojrzałeś na przebieg
    przy zakupie.
    Wg mnie to jesteś jeszcze winien zapłacenia reszty podatku... od
    głupoty!!!!!!
    Pyt: Kto kupuje auta patrząc na przebieg?
    Dostawcze z przebiegiem ca 40kkm rocznie? Chyba przewoziło piwo z kuchni do
    pokoju...

    PS muszę pamiętać żeby nic nie kupować w firmie Kraksmak, której
    kierownictwo daje się robić na najstarsze numery świata.

    Tomek